Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 13:38:33 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2411371/13883 aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 
11113 Assaku-Jüri tee // Rae tee 15 // 17 // 56 // Tallinna-Rapla raudtee 
550 // Tallinna-Rapla raudtee 560 // Tallinna-Rapla raudtee 640 (L006A 
Iru-Järveküla ja L005 Iru-Järve 110 kV õhuliinide ümberehitus mastivahemikus 
52-53) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet 
esitab vastavalt ehitusseadustiku § 54 lg 6 p 1 Rae vallas Rae külas asuva 
elektriõhuliini ümberehitamise kasutusloa menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27271713>  (menetlus nr: 
463617), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister